Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

"Hyttebok frå helvete"

3 Innlegg
2 Deltakere
2 Liker
2,587 Visninger
(@jarle)
Kjentmann
Innmeldt: 20 år siden
Innlegg: 116
Trådstarter  

Må bare anbefale alle kjentmenn å se denne fantastiske forestillingen av Are Kalvø. Har akkurat kommet hjem fra kulturverket "Flammen" i Nittedal hvor Kalvø fremførte sitt humoristiske show om nordmenns forhold til naturen. Det handler om hans motvillige forsøk på å lære seg å elske naturen. Fremført på en fremragende måte. Her satt latteren løst. 

Under showet spurte Kalvø om hvor mange som hadde gått en tur i skogen/fjellet det siste ÅRET. Ca 15% i salen hadde IKKE gjort det !!! Blant dem var damen som satt ved min side. Tenkte fort at her var det vel ingen vits i å gjøre et fremstøt på å verve en "kjentkvinne"

For dere som har mulighet: Se showet!

Jarle

 


   
Torgeir Stenstad og Nina Didriksen likte dette innlegget.
Sitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 284
 

Etter å ha lest innlegget ditt, Jarle, kjøpte jeg sporenstreks billetter. Det var en artig forestilling, kanskje særlig for oss turfolk, så takk for anbefalingen!

Nina

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
(@jarle)
Kjentmann
Innmeldt: 20 år siden
Innlegg: 116
Trådstarter  

Så hyggelig å høre at du også likte denne forestillingen, Nina. Enig i at den er ekstra bra for oss turfolk som kan kjenne oss igjen i mange av Kalvøs artige poenger. Men så skal det jo også sies at jeg alltid har vært fascinert av Kalvøs humor. Ellers hadde jeg stor glede av å høre deg på radioen forleden etter Mortens tips her i forumet. Må ha vært en spennende natt i tårnet på Oppkuven akkompagnert av naturens (isens) egne lyder.  Ble virkelig inspirert til å prøve det samme selv. Time will showe.

Jarle

 

 


   
SvarSitér
Del dette