Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Vandringsstav mistet på tur fra post 18-30 Fyllingskollen

4 Innlegg
3 Deltakere
3 Liker
4,551 Visninger
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
Trådstarter  

(Postes på vegne av Aud R. Magnussen).

Siden det antas at postjegere kan komme til å befinne seg i området øst for blåstien på høyde med denne posten, frir jeg til forumet:

På vei tilbake til blåstien etter å ha klippet posten 12. september, fortapte jeg meg i tyttebærtuene og oppdaget etterhvert at vandringsstaven min hadde forlatt meg, eller omvendt. Nitid søk i terrenget forble, på uforklarlig vis, resultatløs, og jeg måtte returnere uten stav til sykkelen. Om noen skulle snuble over staven: regulerbar, grå med hvitt strekmønster, sort stropp og håndtak merket Leki, ville jeg blitt hoppende glad over å få den tilbake.

Mvh 91552275


   
Sitér
(@netalf)
Kjentmann
Innmeldt: 5 år siden
Innlegg: 5
 

Fikk se dette innlegget idag.
Var på Fyllingskollen (og 18-30) 5. oktober. Gikk over kollen fra nord mot syd og kom over en ensom og forlatt stav i et åpent område like øst for blåstien omlag på høyde med posten. Den ble satt intil et tre rett ved blåstien (på vestsiden). Også dette på høyde med posten.
Kanskje det var den savnede og kan den fortsatt stå der?

/ Vidar


   
Nina Didriksen og Aud Repstad Magnussen likte dette innlegget.
SvarSitér
(@audrmagnussen)
Kjentmann
Innmeldt: 14 år siden
Innlegg: 23
 

Det må da være min stav..!?  Jeg får ta meg en ny tur og se om den fortsatt skulle stå "mot et tre ved blåstien (på vestsiden)".  Takk for beskjed.


   
Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
(@audrmagnussen)
Kjentmann
Innmeldt: 14 år siden
Innlegg: 23
 

Siste: I går tok jeg meg på raske hjul og ben tilbake til blåstien nær Fyllingskollen med tapt vandringsstav i blikket.  Men lykken står visst ikke alltid den kjekke bi: min saumfaring forble dessverre resultatløs.  Så da lukker jeg denne filen og håper at staven er kommet til nytte der den måtte befinne seg i verden. Jeg omdefinerte turen fra bomtur til sopptur, og dermed «var alle enige om at det hadde vært en fin (traktkantarell)tur».

Takk, uansett, til Vidar F som tok seg bryet med å varsle. Det satte jeg pris på!


   
SvarSitér
Del dette