Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Ferdig med boka 😀

4 Innlegg
3 Deltakere
4 Liker
2,486 Visninger
Ingeborg Roald
(@ingeborgpersonligcoach-no)
Kjentmann
Innmeldt: 5 år siden
Innlegg: 48
Trådstarter  

5 mai 2019 var starten: etter å ha gått i stykker plantaren (senen under foten) på venstre fot august 2018 , Hyttevaktturen til Olavsbu var drepen for betenter føtter, og med en tå operasjon i slutten av mars i år så det stygt ut - jeg hadde 33 poster igjen av 2016 - 2018 heftet.  I dag avsluttet jeg med 42 Milorghula og 36 stinene i Alnaparken.  Det har vært 6-7 - 9-10 timers turer med el-sykkel og gåing.  Overnatting på Kikut (utrolig hyggelig) - hagen er forsømt og hybelkaninene har fått elefantens dimensjoner.  MEN JEG KLARTE DET :-D.  Et hefte til nå så har jeg mitt første jubileumsmerke.  Takker for alle fine poster og for forumet her som gjør at det føles sosialt i tillegg til å være godt å komme seg ut i Oslo's flotte natur - og ikke minst alle rådene - de har hjulpet mang en gang.  


   
Aina Grymyr og Hans Löwe Larsen likte dette innlegget.
Sitér
Stikkord
Aina Grymyr
(@ainag)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 9
 

Gratulerer så mye med gullet og innspurten, Ingeborg!  Vi ligger også håpløst an til å en krampeinnspurt i 16-19 heftet. Litt rart for jeg kom så bra i gang, men så stoppet det opp. Mye pga. at jeg startet med o-løp igjen, og så ble jeg enda mer bitt av o-post-dilla. KM-turer ble derfor siste årene litt nedprioritert mens o-løpeformen ble sakte gjenoppbygget.

Vi mangler maaange poster, så jeg får sjekke ut tips og råd fra deg og andre for å se om vi får oss noen fine langturer. Utfordringen er at vi nå har en liten Kia uten sykkelstativ, som gjør det mye vanskeligere å bare hive sykkelen på bilen for å komme lengre inn i Marka. Men får se om noen intense helgeturer vil hjelpe oss til et gull også i dette heftet. Jeg har gull i alle heftene fra 96-98, så vil være et nederlag å ikke klare det også i det snart utgåtte heftet. Får håpe helse, form og vær holder og hjelper oss på vei 😉


   
Nina Didriksen og Ingeborg Roald likte dette innlegget.
SvarSitér
Ingeborg Roald
(@ingeborgpersonligcoach-no)
Kjentmann
Innmeldt: 5 år siden
Innlegg: 48
Trådstarter  

@ainag

Hei Aina, godt det er flere enn meg som liker å fylle bøkene.  Og takk for hyggelig oppmuntring :-).  Ps. jeg har et sykkelstativ som kan brukes til biler uten hengerfeste - du kan få det hvis du vil.  Kommer til å gi det bort uansett.  Send meg en sms på 97632395  (vi har truffet på hverandre en gang for lenge siden - og jeg er medlem i turgruppa - selv om jeg aldri har møtt opp)


   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 284
 
Postet av: @ainag

Gratulerer så mye med gullet og innspurten, Ingeborg!  Vi ligger også håpløst an til å en krampeinnspurt i 16-19 heftet. Litt rart for jeg kom så bra i gang, men så stoppet det opp.

Knis, Aina, jeg synes jeg har hørt det om krampeinnspurt før 😉 Men kjenner jeg deg rett, er du i mål! Nå er det bare å starte nedtellingen til nytt hefte. Jeg har ca 360 HLF i en snor, slipper løs én pr. dag.

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Del dette