3.november: Vi møtte mange langs veien, så det er åpenbart et populært tråkk for nærmiljøet, det var bra høststemning idag, så ikke så rart kanskje. Vel fremme ved posten kunne vi se at noen hadde satt opp blink til å skyte med luftgevær på også. Det var kanskje slikt man gjorde før ipaden kom? Interessant område, og fin tur hvor man kan justere lengden litt selv. Vi valgte å utvide litt og tok turen langs vannet tilbake igjen. Denne posten ligger jo litt i utkanten for en Marka-traver, men i dag ble den besøkt. Ingen bryllupsfest på Esviken i dag, så greit med parkering der. Vha.et o-kart jeg hadde gjemt på, var det å følge snøstier frem til posten. Ingen nye spor i nysnøen var å se. Retur samme vei og innover E18 mot byen. Gull-merket er i rute, i alle fall 🙂 Torgeir
Dette ble en kort tur - så kort at jeg glemte å ta bilder. Ups.
Min mor bor på Nesbru, så denne posten passet fint å kombinere med et slags familiebesøk. Vi parkerte ved Esvika som anbefalt, det føltes litt privat ut, men når jeg får anbefalt noe så er jeg ikke vond å be. Vi respekterte imidlertid skiltet om at selve eiendommen er privat og vandret litt tilbake langs bilveien vi kom fra, før vi fant en traktorvei inn i skogen.