Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Postene 2008-2010 Rankedalsboka

3 Innlegg
2 Deltakere
6 Liker
2,400 Visninger
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 312
Trådstarter  

   
Sitér
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 43
 

Hei, hei - er litt usikker på hvordan man skal poste her, men gjør likevel et forsøk. Tok en tur fra Solli via Asdøltjern i dag og var jo forberedt på at Asdøljuvet ikke kunne besøkes på skikkelig vis i dag - ble faktisk litt usikker på hvordan det blir senere i år også...det er ikke bare vann i Asdøla som skaper problemer for en stakkars turgåer, men også en haug med knekte trær. Er vel ikke veldig overrasket etter å ha vært ute på tur i  skogene i det siste og sett hvor mye trevelt det er rundt omkring. Noe blir vel ryddet etter hvert og annet ikke. Bildet nederst er tatt på omtrent samme sted som Svein Gulbrandsens bilde som er kopiert inn.

 

Asdøla

   
stguld, Nina Didriksen, Hans Löwe Larsen og 1 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 43
 

Heisan, 

jeg hadde litt lyst på et lite eventyr i dag og tenkte at det kunne la seg gjøre å gå Asdøljuvet nå....det viste seg jo at det lot seg gjøre, men jeg skal ikke være så slem at jeg anbefaler det til dere. 

I begynnelsen når jeg skulle krysse unngikk jeg å bli våt på bena, men etter hvert var det nok lurest å få fotfeste under vann istedenfor på en isglatt stein i overflaten, tenkte jeg - og som tenkt så gjort. Snu var liksom ikke noe alternativ 🙂 jeg er ikke bare eventyrlysten innimellom men også temmelig sta. Ble våt til over knærne men mistet heldigvis ikke balansen, men var nære på et lite bad ved en anledning.

Turen tilbake til bilen gikk over Askenbergsetra. Hadde tørre sko i sekken, men merket ikke store forandringen etter å ha skiftet - hadde på en måte mistet følelsen i beina. Fin igjen etter en dusj og litt kakao - herlig tur til tross for litt utfordringer.

 


   
Nina Didriksen og stguld likte dette innlegget.
SvarSitér
Del dette