Da er kurven funnet, og behørig fotografert og notert. Tilliggende geocache ble også lokalisert og logget. Det er 28 år siden vi var her sist og tok KM-posten. Det er skremmende hvor fort tiden går.....og godt at den ikke har stoppet underveis. Og så møtte vi selveste @ninad på turen. Det ble et hyggelig KM-toppmøte i skogen, og som så mange slike toppmøter ble det rimelig kort og svært hyggelig. Folk som går inn den stien langs bekken i disse romjulstider har som regel ett mål - da er jo emnet for samtalen satt. Tusen takk til Pompel og Pilt for arbeidet med kalenderen. Jeg postet en melding om savnet av julekalenderen for et par år siden. Savnet var reellt, og er nå fullstendig borte. Tusen takk til dere to ❤️ Takk for (to) hyggelig(e) treff i skogen, Hans! En stor glede å treffe andre med slike nisjeinteresser. Én ting er kjentmannspostene (❤️), men ekvipasjen Jorunn & Hans har det med å sørge for kvalitetscacher i ymse skoger, noe som gir muligheter for fine turer. Også Ingeborg & Milo ble påtruffet her inne, så det ble et utvidet toppmøte på oss. Julekurvens ord er nå sendt inn. Det har vært en variert reise, og vi får håpe det kommer noen nye etapper neste år. Da har vi også et nytt kjentmannshefte. Kurvstedet ble forøvrig besøkt første (?) gang 31.8.1997. Det var før det tok helt av med poster😀 Gledelig jul og god tur til alle post-, cache- og kurvjegere. Den reneste iskonglen: God tur! Hilsen Nina Uvant tid på året å gå her. Det er et deilig vann å bade i litt lenger opp, så det er blitt mange turer forbi her om sommeren. Kurven var det ikke vanskelig å finne, ikke krydderet i nærheten heller. Ved vannet nedenfor var porten åpen, så det ble matpakke og kaffe i solskinn før returen. Tusen takk for julekalenderen! Synnøve I dag tok jeg turen, i det vakreste julevær! Takk for kalender, utfordringer underveis og en fin finale i dag! Pål Jeg var på besøk hos julekurven lille nyttårsaften 2025. Startet fra parkeringsplass over Oslo noen få km vestafor. Fulgte delvis en gammel ferdselsåre mot et land beskrevet i scene fra en episode av komiserien Professor Drøvels hemmelighet, det er kanskje flere som husker den? Ingen andre ved kurven rundt kl. 11. 30. Iflg. gammelt KM-hefte var jeg her i sept. 1997, men det har jeg lite minne om. Fortsatte videre mot vannet ovafor før det ble kaffe og skillingsbolle hos en mye besøkt sportsstue i nærheten. Dette er et område jeg er godt kjent; det var min nærmeste oslomark under oppveksten. Relativt lite folk ute, og heldigvis unngikk jeg å tryne mer enn en gang på glatte partier av stiene. En fin barfrosttur i godværet. Stor takk til Victor og Morten som gjorde dette til et godt alternativ i romjula!