Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 1980 Ålevann

3 Innlegg
2 Deltakere
4 Liker
301 Visninger
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 284
Trådstarter  

En liten idyll et sted få går forbi, ut fra stien å dømme. Men noen har hatt en badebrygge, som nå har havarert. 

Parkerte på Skoglund og gikk mot Brenna, men kom til en noe ugjestmild bom (i den grad en bom kan være noe, se bildet). Tok derfor første vei opp og tok meg gjennom busk og kratt til et sted lenger opp i den veien jeg ikke turde bruke lenger ned. 

En passelig tur før en kveldsvakt en stille julidag, og spennende om denne blir R-post noen gang. I år er det seksti år siden første hefte. 

F94C8F1A CCBA 4BED 9010 B5C913FBE622
85B648C2 EFD6 4601 A693 55FF471E6EF3
77EAEA46 768E 4648 B63F 6D0ED4367194

Hilsen Nina
God tur!


   
Hans Löwe Larsen, Morten Møst og stguld likte dette innlegget.
Sitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
 

Her var det altså kjentmannskort på blått kort i årene rundt 1980. Ifølge beskrivelsen var posten plassert "på gran på liten kolle, østsiden av Ålevatn".


   
Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 284
Trådstarter  
Postet av: @store-bernhard

Her var det altså kjentmannskort på blått kort i årene rundt 1980. Ifølge beskrivelsen var posten plassert "på gran på liten kolle, østsiden av Ålevatn".

Morten, jeg har bare noen A4-ark med liste over gamle poster, dvs. urpostene fra før 1990. Der står det ingenting om plasseringen og det savner jeg. Er det mulig å få en kopi av den oversikten du har? Det holder at du f.eks tar et bilde som du sender elektronisk.

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Del dette