Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 18-10 Flyvrak i Dammyrdalen - tipptank

18 Innlegg
15 Deltakere
8 Liker
8,311 Visninger
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 43
 

 

2F19B212 4ECD 419D A0B2 6A95BD84EF93

Jeg gikk fra Tobonn, over Johnsrudkampen og nedover mot Lomåshytta. Jeg tok av på den gamle driftsveien(synlig til høyre i bildet, hytta nesten midt i bildet) før Lomåshytta men det var nok ikke andre enn elgen som hadde brukt den på en stund. Det fungerte brukbart med bittelitt kompasshjelp etter hvert og da gikk jeg rett på det som nå har blitt en sti til posten, fulgte denne ned til neste vrakdel,  videre ned til veien og over Dammyra før jeg satte kursen hjemover igjen. Fin post 🙂


   
SvarSitér
 Knut
(@knut)
Kjentmann
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 1
 

Vi gikk fra Kampeveien og hadde god hjelp av beskrivelsen til Kristin. Litt nedenfor flyvingen satte vi på GPSen og da var  det 360 meter til posten. Så flott å få med seg alle tre flydelene. Etterpå gikk vi veien rundt Vidvangen og opp til Helveteshytta og ned til Setertjern. Veldig flott tur.


   
Nina Didriksen og Kristin Bøe likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 284
 

Denne besøkte jeg på ski i påsken, dvs at jeg tok geocachen der (kjentmannsposten har jeg tatt før). Jeg så ikke noen av de omtalte merkene, men fulgte bare terrenget på skrå oppover tilbake fra skiløypa. Fin, bærende snø. 

Skituren bragte meg videre til en annen post, Sersjantmyra, der jeg overnattet, før jeg gikk videre forbi Løvlia og Damtjern dagen etter. 

(sliter med å få lagt inn bilder, de kommer hvis de kommer)

Hilsen Nina
God tur!


   
Hans Löwe Larsen og Kristin Bøe likte dette innlegget.
SvarSitér
Side 2 / 2
Del dette