Interessant å se det kartet. Hvem har utgitt det? Kartet i Skiforeningens kartapp imarka ser slik ut: Altså ikke helt de samme sti-inntegningene. God tur! Hilsen Nina Kartet er utgitt av Harestua IL. Anskaffet etter tips i Kjentmannsforum for post 16-22 om at det finnes og at det kan kjøpes på Shell-stasjonen på Harestua (finnes så vidt jeg forstår i to versjoner, dette kostet 100 kr). Det var det beste for 2016-posten og er det kanskje også for denne. Egil Aha. Da husker jeg at det har vært snakk om det før. Takk! Nina God tur! Hilsen Nina Ja, denne var jeg spent på. Tok den fra nord i dag. Kjørte først inn mot Roa stasjon , og rett før stasjonen svingte vi inn under jernbanen og kjørte inn Ryenengveien. Parkerte noe tvilsomt langs et jorde der veien mer og mer fortaper seg i en krøttersti. For dere som velger denne ruten etter oss- parker ved Roa stasjon. Så var det dette med kart og terreng da. Jeg har også det omtalte kartet med tilsynelatende tydelige stier inntegnet. Stier og stier fru Blom, sier nå jeg. For her hadde jeg akkurat samme opplevelse som Nina som gikk opp fra sør. Hogstfelt, masse trær på kryss og tvers, antydning til sti som kommer og går, og utrolig nok så vi ikke et eneste skilt på hele turen vi heller. Men når vi endelig hadde tråklet oss gjennom hogstfelt og buskas, så var det jo et spennende og fint topp-parti med utsikt og steile styrtninger. Helt ukjent område for meg også. Litt feilnavigering, men det var vi innstilt på. Så på spørsmålet om det er mye bedre å angripe denne posten fra nord; mitt kontante svar er NEI. Men selvfølgelig kan det være andre der ute som finner smartere veivalg enn det vi gjorde. I så tilfelle gleder jeg meg til å høre om det. Spennende med nye steder åkke som. God tur til dere alle, om dere velger å starte i sør,nord,øst eller vest !!! Jarle