Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 20-14 Sersjantmyra

15 Innlegg
10 Deltakere
25 Reactions
3,148 Visninger
(@falken)
Kjentmann
Innmeldt: 8 år siden

Håper Kristin utnyttet den tørre sommeren, for nå er både Sersjantmyra og terrenget  omkring mettet med vann. 

I utgangspunktet en grei tur. Sykkel til Kampesetra og så en rask tur langs blåmerket sti. Det ble imidlertid en  fuktig opplevelse. Det gikk bra helt til bekken som renner inn i Gampetjernet. Jeg kom over hovedløpet ved å balansere på et nedfalt tre, bare for å oppdage at at myra rundt var så våt at man måtte vasse til knes.

Belønningen var solgløtt over posten og den fine myra. 

Nina Didriksen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 6 år siden

@falken 

Kristin har fått rotet til turplanene sine i sommer og høst, dessverre - men jeg kommer sterkere tilbake. Gleder meg til det, kjenner jeg 🙂

Når det gjelder dine strabaser så tenker jeg at du kommer til å huske den turen, eller hva? Er litt deilig egentlig når det er noen utfordringer underveis. 

Morten Møst og Nina Didriksen likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 26 år siden
Trådstarter  

Fin på skitur! Et hyggelig gjensyn på påskeferie og skitur gjenom Marka. 

F31D0DE7 85C6 40FA B734 23C68FA161FE

Hvis noen vil lese om turen, er det tekst og bilder her: https://www.facebook.com/603911355/posts/10158581658606356/?d=n

God tur! Hilsen Nina

Kristin Bøe likte dette innlegget
SvarSitér
(@gunnark)
Kjentmann
Innmeldt: 27 år siden

Denne ble tatt i grevens tid i dag 31.08.23 for å oppfylle kravet til gullmerket med den 40-nde posten.Siden Svenådalen er stengt og Pershusfjellet da ble et kronglete alternativ for meg, tok jeg heller sykkelen på bilen og kjørte til By i Lommedalen. Syklet til Kampeseter og gikk de siste par kilometrene til posten. Absolutt vått deler av stien, men gullposten var heldigvis fortsatt på plass. Den ligger godt inne i Krokskogen naturreservat, så her er det vilt nok (kanskje også nok vilt da ulv ble skutt her for få år siden). Fortsatt bra med blåbær og variert utvalg av mye sopp. Retur samme vei.

Hans Löwe Larsen, Atle Berntsen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Prominent Member Administrator
Innmeldt: 5 år siden

Gratulerer med gullet, Gunnar! 

Gunnark likte dette innlegget
SvarSitér
Side 3 / 3
Del dette