Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 20-28 "No time to die"  

RSS

Synnøve Kjærstad
(@synnove-kjaerstad)
Særdeles aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 16 år siden
7. september 2020 18:49  

Det spenstigste navnet på en post noen gang? Midt i blinken for en Bond fan! Gleder meg til filmen kommer - forhåpentlig om ikke alt for lenge! 

Elsyklet fra Hakadal til Elvann i dag. Posten lyste mot meg like før demningen. Og det var enda penere farger i dag enn på bildet i heftet. Damen på bildet fikk jeg en lang og hyggelig prat med. Fin post!

Synnøve

Sitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Imponerende aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 20 år siden
8. september 2020 08:15  

Damen på bildet er Aase Marie Løkken på Trehørningen gård, som jeg har hatt gleden av å være nabo med i mange år. Hun har alltid tid til en prat, og er på hils med folk som går/sykler/kjører forbi. Hun ble nesten litt kjendis da filminnspillingen sto på. (Mylig dette står i heftet, men jeg har ikke lest alt ennå :-))

Hilsen Nina
God tur!

SvarSitér
Ingunn Sætervadet
(@skogtroll)
Imponerende aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 16 år siden
13. september 2020 23:35  

Etter å ha parkert ved Hakadal parkering, nær stasjonen la jeg i vei til fots. Fulgte blåstien/veien mot Langvann. Posten var svært grei å finne. Det blåste ganske mye her i dag så noe langt stopp ble det ikke. Det var ikke mange spor å se etter den aktiviteten som har foregått her. Mange syklister ute på veien og det går i ganske stor fart, så litt oppmerksom på trafikken bør man nok være på disse kanter.

Ingunn 

SvarSitér
Karl Georg Øhrn
(@karlgeorg)
Intenst aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 18 år siden
22. september 2020 21:31  

Takk til Nina Didriksen for forklaring av hvem damen på bildet er. Enig i at hun er utrolig hyggelig. Har tatt en prat med henne tidligere, i forbindelse med boka hvor det var 3 poster rundt Trehjørningen.

Karl Georg

SvarSitér
Liv Paltiel
(@lipa)
Aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 9 år siden
17. oktober 2020 20:51  

Sykla inn fra Hakadal med 4-åringen bakpå el-sykkelen. Han var mer opptatt av at det var litt is på vannet rett nedenfor posten enn det jeg prøvde å forklare om film og sånt. Vi tok også en tur bort på demninga og jammen ble det ikke et stopp her etter Fuglemyrhøgda og Kikut også. Veldig fint her i dag.

JB1
JB2

JB5

SvarSitér
Del dette