Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Postene 2022-2024: 60 år siden starten

28 Innlegg
10 Deltakere
34 Liker
1,472 Visninger
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 4 år siden
Innlegg: 43
 

Hei, er lett skuffet nå kjenner jeg... fikk akkurat en invitasjon til konfirmasjonsfeiring, og det er selvsagt den 04.09! Hadde gledet meg til å treffe noen av dere - men det får bli en annen gang. Ha en fin dag med bokslipp og tur i skogen 🙂


   
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
 
Nina skrev:
Postet av: @ninad

Jeg vil jo tippe at vi får en R-post (repetisjon) eller flere på steder fra den første perioden. 

 

"

Jeg var en nettopp tur på en naturlig R-kandidat, Svarttjernshøgda, men så ingen blå bånd der.

M.M.


   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  

Jeg var også nylig der, men det falt meg ikke inn at en ev. post ville være ute alt. Vi får se om et par-tre uker!

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
 

Blå bånd.


   
SvarSitér
Hans Löwe Larsen
(@lowe)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 87
 

Det står at boken også selges på skimuseet. Det er åpent på Søndag - noen som vet om boken blir lagt ut for salg der på den samme Søndagen som åpnings-seremonien?


   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  
Postet av: @store-bernhard

Blå bånd.

Sett noen, mener du?

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  

Åpen for gjettekonkurranse?

Forsidebildet på det nye heftet (en av løypekjørerne er avbildet med heftet på Facebook), bildet står også her https://www.skiforeningen.no/magasinetmarka/ny-kjentmannshandbok-2022/

(Vet ikke hvordan jeg får det synlig for leserne, slik vi kunne før i dette forumet, nå ser det ut som et vedlegg dere må trykke på. Noen som vet?)

77DF3F74 6A2F 4DA9 98C1 8AEC4D1F1ADA

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
 

@ninad Ser ut som bildefunksjonen ble satt ut av spill av en av disse "oppgraderingene" ingen har bedt om. Jeg har nå oppgradert i vilden sky, testet bildefunksjonen, og den virker, i hvert fall ifølge min venn isbjørnen i Hammerfest. Takk for påpekningen. 

 

IMG 5443 2

 


   
Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  

Takk, Morten. Det ble bra.

Ser forresten at selveste grautgramsen har hatt et ærend på Markas tak. 

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
(@bjorba)
Kjentmann
Innmeldt: 6 år siden
Innlegg: 14
 
Da opplegget på Haslumseter kapell 4. september ikke passer spesielt godt for undertg. (av flere grunner), sendte jeg epost til Skiforeningen med spørsmål om det ville bli flere salgssteder for håndboka på åpningssøndagen. 17. aug. fikk jeg følgende svar:
 
"Vi legger opp til et begrenset antall øvrige utsalgssteder for Kjentmannshåndboken fra og med søndag 4. september kl.13 og Skimuseet vil være en av disse. Vi er i sluttspurten mht. organisering av praktiske forhold i forbindelse med Kjentmannshåndboken så jeg kan ikke være mer konkret foreløpig."
 
Jeg svarte med anmodning om å vurdere salgsstart tidligere på dagen også på andre salgssteder, da tilgang kl. 13 vil begrense turmulighetene en del. F.eks. at salget starter kl. 10.30 som på Haslumseter.
 
Har ikke fått svar så langt. Vi får håpe det beste.
OPPDATERING: Salg av håndboka på Skimuseet starter kl. 10 søndag 4/9.
 
Bjørn.
Dette innlegget ble endret for 2 år siden av Bjørn Bakke

   
Gunnark, Hans Löwe Larsen og Nina Didriksen likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  

Så flott at du har funnet ut av dette, @bjorba!

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Hans Löwe Larsen
(@lowe)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 87
 

@bjorba Flott. Fikk samme svar fra dem på Fredag, og ble glad. Får håpe de klarer å få en stabel til Sandbakken også, så ligger Østmarka for våre føtter!

Det har de gjort før, med stort hell. Da blir det alltid bok, kaffe og vaffel på sadbakken - og ekstra inntekt fra oss som alltid passerer med ryggsekk og termos.....


   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
Trådstarter  

Var på Sandbakken i går (flott foredrag om Østmarka ved Lars Lindland), de hadde ikke hørt noe om hefter. Men de sa de kanskje fikk ta en telefon til Skiforeningen. 

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
Side 2 / 2
Del dette