Forsøkte du Skiforeningens hus (tidligere kalt VM-huset)? Jeg ser i innledningen at de skriver «.. turguiden Kjentmannsheftet - den syttende …». Så det stemmer med ny tidsregning fra 1990. God tur! Hilsen Nina Til info til dere som skal hente merket (eller kjøpe heftet), så er Skiforeningens resepsjon nå bak låst dør. Via oppslag på vinduet ber de folk dra til Skimuseet for å handle. Jeg var så freidig at jeg brukte ringeklokken og heldigvis kom det et menneske ned trappen og slapp meg inn, og de klarte også å grave opp et merke. Siden forrige hefte er linjene for dato, valør og signatur blitt borte. Kan det være en forglemmelse eller bevisst? Fra før av vet jeg at de pleier å selge rundt 3000 hefter og at rundt 300 henter merket. God tur! Hilsen Nina @ninad Har henta a4-ark hos Skiforeningen for registrering av postene. På dette nye skjemaet er postkodene utelatt. Det tar litt tid å få til korrekt registreringsmetode ser jeg. @toms-naturglede Et slikt ark har jeg ikke sett før, selv om jeg har tatt alle postene fra 1990 og også en del urposter. Skal det sendes inn hvis du vil ha merket tilsendt? Men når det står «husk å lagre» virker det som om det er elektronisk (?) - ser dog bretten 🙂 Jeg har alltid dratt til Skiforeningens kontor og hentet merket (jeg synes det er litt stas og nesten høytidelig - kanskje bortsett fra i høst). God tur! Hilsen Nina