Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Generell debatt om postene 2022-2024

31 Innlegg
14 Deltakere
49 Reactions
7,181 Visninger
(@klohne)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

Gunnark, Morten Møst og Nina Didriksen likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 26 år siden

@klohne Merkelige greier. Det er jo et skjema i boken, selv om det mangler plass til dato osv. Når de først lager et, mangler plass til kodene. 

Å komme med en artikkel på nett i ettertid … det har ikke falt meg inn å lete etter noe slikt. Kanskje de i kommende hefter bør ha et avsnitt om at folk bør ta en kikk på nett (og oppgi en eksakt lenkeadresse) for eventuelle fremtidige oppdateringer? Eller en frivillig registreringsordning på epost for «nyhetsbrev»?

God tur! Hilsen Nina

Synnøve Kjærstad likte dette innlegget
SvarSitér
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

Noen som vet?

Jeg vet at man kan kjøre opp til Tverrsjøstallen fra Jevnaker bla.(det har jeg selv gjort tidligere).  Men så lurer jeg på hvor langt inn man får kjøre. På nordmarkskartet ser det ut til å være bom nord for Gjerdingen, får man kjøre helt inn dit og hvordan er det eventuelt å parkere der. Takk til dere som er godt kjent og kan hjelpe.

Ingunn 

SvarSitér
Pål V. Schage
(@paalv)
Kjentmann
Innmeldt: 25 år siden

@klohne Lenken er ikke gyldig lenger, nå er nok denne best:

https://www.skiforeningen.no/utimarka/kjentmannshandboken-2022-24/

Morten Møst og Kari Lohne likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 26 år siden

@skogtroll du kan kjøre forbi den «nye» DNT-hytta Sandbekkhytta og så er det en bom underveis i retning Rajebråthytta. Tror det er grensen for Jevnaker allmenning, hvis jeg husker rett mht skiltteksten. Der er det imidlertid bare vei uten p-lomme (fritt etter hukommelsen fra siste sykkeltur). Men cirka ved Sandvika tror jeg det er muligheter, der er det en slags rasteplass. Eller ved Sandvikshytta.

Og så kan du kjøre et stykke nedover Sinderdalen, og også nord og øst for Skarvvatnet.

(Beklager sent svar, men jeg har fått noen feilmeldinger i forumet og ikke kommet inn i alle tråder.)

God tur! Hilsen Nina

Morten Møst likte dette innlegget
SvarSitér
Side 5 / 7
Del dette