Flott terreng ved posten! Fulgte anbefalt skogsbilvei oppover, den var bratt! Heldigvis fant jeg ut at turen kunne kombineres med Stolpejakt, så da ble det noen noen nødvendige stopp på veien. Nydelig sti ut til posten! Så vidt jeg kan se, er pila i boka plassert litt feil, så stien måtte følges litt lengre enn jeg trodde. Men posten er lett å finne! På veien førte Stolpejakten meg opp til gruva på oversiden av stien ut til Kirkebyhøgda. Det er kanskje den omtalte tidligere post 92-30 Gruva for Oppegårdskollen? Følgte ikke anbefalt skogsbilvei og bushet til posten i delvis bratt terreng. Ble angrepet av knott hele veien så det var nok ikke lurt. I tillegg adopterte jeg 7 små edderkopp som jeg fikk med meg hjem. De dukket opp ved middagsbordet !!! Ja, pilen var feilplassert. Gps koordinatene var også feil. Heldigvis lå posten ca 100m lengre frem rett ved stien. Takker ditt innlegg Kari fant jeg posten. Fra turens høyeste punkt begynner stien å gå ned til en myr parti. Man mister ca 5 -10 høydemeter før den begynner å stige noenlunde det samme. På venstre siden ligger posten. T/r fra kirken gikk jeg 8km (kom tilbake på skogbilsvei 🙂 ) Korrigert gps på posten: 60 deg 06.55 Nord 10 deg 54.28 min Øst (dette fra app Hjelp 113 som er alltid lurt å ha med seg) @ninad omg! Ja, det stemmer. De er svært robust og stortrivdes i det som jeg har igjen av håret. Heldigvis ble jeg ikke bitt (som jeg vet)