En ren drive in på sykkel! Vi syklet fra veien nedenfor post 2 og hit. Det er grusvei helt til demningen, selv om veien ikke er tegnet inn på alle kart. Det er en flott elv/foss på utsiden av dammen. God tur! Hilsen Nina Vi "ryddet Hurum" i dag, og da var dette en fin spasertur fra parkeringen og inn. Fine cacher på veien også, så da ble "turkrydderet" fortært innover. Et flott byggverk, og med et fint vannfall i kanten. Ikke feil å ha en slik post - med universell utforming og tilgjengelighet! @lowe Valgte også en "rydding" av Hurumkartet i dag, når jeg først er på disse kanter er det greit å gjøre alle :-). Etter å ha lest meg opp her på forumet valgte jeg den langste og tyngste først: nr. 3 - så nr. 2 og avsluttet med litt grustrasking. En veldig grei post og imponerende demning. Hei. Jeg var også her i går. Siden jeg ikke er lokalkjent hadde jeg studert kartet for å ta ha riktig på veien, jeg kom nordfra langs fjorden. Rett før du kommer til kirken i Filtvet tar en vei til høyre og opp mellom kirken og en parkeringsplass. Ta ikke denne veien, den har en undergang som er alt for trang for en bil. Etter å ha rygget tilbake ble det neste vei mot høyre fra hovedveien, denne går rett frem til parkeringsplassen. Her er både P-plass og demning oppdatert. Veien til posten er grei og i hyggelige omgivelser. Ingunn