@skogtroll Beklager manglende presisjon. Vi parkerte først på Røskestaddammen (finner den på google maps) for å ta post 24-01, og kjørte deretter videre til nevnte skytebane. Den skytebanen er beskrevet på google maps som "Hurum SSL feltbane/utebane". "Avgrunnsdalen skytebane" er også like i nærheten, da er det ca. 200 meter til mulig parkering. Forsøker å legge ved et utsnitt. En enkel post, hvor jeg ikke fant det nødvendig å sjekke andres erfaringer. Hadde jeg gjort det hadde jeg fulgt den riktige stien, og kanskje unngått et lite fall forårsaket av våt mose på glatt fjell. Et lite stykke fant jeg to tynne, svarte ledninger i retning toppen. Kanskje noe i forbindelse med den nedlagte skytebanen? Har kan jeg takke forumet for å kunne gå rett på posten. "Ryddet" Hurumkartet i dag og startet med post 3, lengst og litt vanskelig skulle jeg tro innspill her. Så denne posten: fant den lille stien og fikk ukas mål for høy puls dekket på vei opp til denne flotte utsikten. Veldig fint å få forklart veien for det var bratt nok, trengte ingen omveier her. Avsluttet med grustrasking til post 1. En fin vårdag 🙂 Vi tok post 1 og 2 i dag, og leste forumet først nå, da det ante oss at adkomsten til post 2 var blitt diskutert. Vi kjente altså ikke til øst-traseen. Vi gikk opp fra sørvest, men brukte litt tid på å finne farbar vei, for stedvis var det altfor bratt. Veldig fint på toppen selv om det var tåkete i dag! På grusveien tilbake bestemte vi oss for å gå skauleis til post 1, så i sørvestenden av Røskestadvannet gikk vi av på traktorveien. Den går etter kort tid over i umerket sti/spor. Vått og rotete, men fremkommelig. Mot slutten gikk den nedover mot vannet, der var det satt opp tau på de bratteste stedene og på bunnen var det blåmerket sti (!). Kjentmannsfølelsen var sterk, en riktig fin dag. 🙂