@ingeborgpersonligcoach-no Overskyet og likevel fin utsikt. Nysnø i terrenget, men greit å gå. Heldigvis ikke glatt! Denne gang kjørte jeg kollektivt. Tog fram og tilbake. Ellers imponerte skaret der det var så store stup. Hvordan kan det bli sånn? Har de hengt sammen? Ellers imponerte skaret der det var så store stup. Hvordan kan det bli sånn? Har de hengt sammen? Jeg lurte på akkurat det samme da jeg gikk der! 😊 "onsdagsgjengen" som består av noen få, godt voksne damer valgte en lenger variant til posten enn nødvendig. Startet på Dikemark og tok blåmerket til Verkensmåsan og videre ned mot Heggedal og Bekkestua. Tørt og fint å gå i dag, svaene ble helt grei med tørt føre. Etter en ekstra pause ved posten for å beundre utsikten og puste ut før tilbaketuren opp bakkene ble det samme vei tilbake. Det er laget en ny, blåmerket løype kalt "rundløype. Greit å være oppmerksom på for å velge riktig sti enten man kommer over - eller nedenfra. Ingunn Besøkt 18.1.26. Og må trekke frem at dette er første gang jeg begynner turen til en post med å kjøre heis! (fint å parkere på stasjonen på en søndag, og heis opp til de første turskiltene!) Takk for turen.
Jeg fulgte ikke anbefalinger om å besøke i klarvær, valgte ganske freidig tåke, +1 og våt snø. Heldigvis gikk det fine tråkk i alle retninger her oppe, så lett å finne frem.