Posten ble behørig stemplet på søndag. Selv om jeg har vært på disse kanter før var Sjonken et nytt bekjentskap. Parkerte der - selv om det også er p-plass litt lenger inn. Noe må man jo gå. En slik bro kan man ønske seg flere steder - fin var den og takk til dugnadsgjengen. Forøvrig finnes det også en bro som kallen da Vincis broen på E18 litt syd for der vei 154 tar av mot Ski. Den er bygget etter samme prinsipp slik jeg kjenner saken. Ingunn @skogtroll Rask tur innom. Noen poster langt unna må en kombinere med andre gjøremål. Jeg kjørte helt fram, og det var plass til bilen der blåstien startet. Over myra var det lagt ut planker så alle kan gå tørrskodde den korte biten. Lite vann i bekken var det også. Litt av et arbeid Nannestad kommune har med bygging av et vannbasseng nær veien hit. Lørdag 21.3.26 ble det en nydelig lang runde i Romeriksåsene med postene 38-37-36. Vår i luften, stråelende sol, men nattekaldt så føret var bra. Noe rusk i løypene et par steder, men fine forhold stort sett overalt, spesielt i løypene som går på skogsbilvei. Parkerte på Sjonken og dette var oppvarmingen. Gikk an å gå på skare fra løypa og bort til broen. Møtte en postjeger ved stempling, det er alltid hyggelig. Takk for turen!