Vi var her tydeligvis noen timer før dere i dag, Pål. Nydelig i sola ved disse imponerende svabergene. Masse folk i området. Vi kom opp langs stien fra området rett nedenfor post 2 i perioden 2004-2006 (under kraftlinjen), "Storhella i Kjekstadmarka". Herlig utsikt fra åsryggen overfor Svartvann. Herfra kunne vi lett beskue "kula" i Østmarka, tårnet på Røverkollen og Tryvannstårnet. Oppom "Storhella" på vei tilbake. Og etter stemplingen her ved Blåfjell, kunne jeg krysse av den siste posten på oversiktskartet bakerst i KB. Takker Kåre Haug og Kjentmannskomiteen for nok en variert og innholdsrik bok med mange høydepunkter. En takk også til Morten som sørger for at vi har denne fine arenaen å boltre oss på. PS: Kun 653 dager igjen til ny KB ! Jarle Alle høydemeterne fristet ikke, og etter at jeg hadde lest meg opp her i forumet, slapp vi dem. Vi parkerte nedenfor Blåfjellhytta. Der stod det bare en bil da vi kom. Verken følget mitt eller jeg har vært i nærheten av dette stedet før. Blåfjellhytta så veldig fin ut, og utsikten fra verandaen var flott! Det var svabergområdet også. Det ble matpause der før vi dro videre. Flott post! Synnøve