Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 20-16 Mørkganga

19 Innlegg
9 Deltakere
35 Reactions
3,693 Visninger
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

@jarle

Gratulerer med fullført bok og takk for mange fine turbeskrivelser. Nei, du var nok ikke alene på Mørkganga i går.  Jeg kjørte forbi p-plassen. Her var det parkering "på kryss og tvers" til tross for forbudsskilt.  Vil tro at det var rene 17. mai toget i stien etter alle bilene å dømme, dette var sent på ettermiddagen.

Ingunn

Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
(@karlgeorg)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden

Gratulerer så mye, Jarle! Jeg har full forståelse for at du tar alle postene raskt. Jeg har det på samme vis, men bruker like fullt alltid nesten ett år på det. Jeg får ikke ro i sjela før alle postene er tatt. Jeg har tatt 33 så langt, og vil ikke klare alle før vinteren. Imponert over at du har klart det!

Karl Georg

SvarSitér
(@jarle)
Kjentmann

@skogtroll

Takk for det, Ingunn! Kjekt å høre at du har likt noe av det jeg har skrevet. Og det er gjensidig. Ja, i går var det kaos ved Elvika. Heldigvis var jeg tidlig ute. På vei hjem møtte jeg politiet mellom Sundvollen og Elvika. Tipper at det ble en dyr tur for noen.

Jarle

SvarSitér
(@jarle)
Kjentmann

@karlgeorg

Takk for det, Karl Georg! Og det er kun en grunn til at jeg har tatt postene så raskt: Det er jo så gøy. Jeg håper ikke noen tror at jeg gjør dette for å "vise hvor flink og rask jeg er". Fra min side er det ekte glede over å være ofte og lenge i Marka som betyr noe. Så er det jo hyggelig å "boltre" seg litt på disse sidene blant folk med samme interesse. Ellers har jeg lagt merke til at du har hatt et par utrolig lange turer med solid "KP-fangst". Stå på videre!

Jarle

Nina Didriksen og Liv Paltiel likte dette innlegget.
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 26 år siden

Postet av: @jarle

Oppe på Gyrihaugen var det også bra "kok" i dag. Registrerte fort at det langtfra bare var nordmenn her. Hørte svensker, dansker,polakker og engelskmenn/amerikanere

Der sier du noe. Jeg var der i sommer, og husker at det var et veldig sammensatt klientell der, språklig sett. Ikke noe jeg opplever ofte i Marka. 

Og gratulerer med fylt hefte! 

God tur! Hilsen Nina

Jarle Karlstad likte dette innlegget
SvarSitér
Side 3 / 4
Del dette