Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Skiforeningen skifter ut fire poster uten forklaring

11 Innlegg
9 Deltakere
17 Liker
1,204 Visninger
Morten Møst
(@store-bernhard)
Honorable Member Administrator
Innmeldt: 3 år siden
Innlegg: 314
Trådstarter  

Fire av postene i kjentmannsheftet blir brått droppet, går det frem av en epost fra Skiforeningen fredag. Ingen begrunnelse ble gitt, og aktuelle personer på arrangørhold tok ikke telefonen. Nyhetssak her: https://www.kjentmannsmerket.org/2021/04/skiforeningen-skifter-ut-fire-poster-uten-forklaring/


   
Nina Didriksen likte dette innlegget
Sitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
 

Jeg hadde hørt rykter om dette på forhånd og snakket med hefteutgiveren litt før vi fikk disse epostene. De sier at de hadde «begrenset tillatelse» på disse stedene. 

I høst hadde de lagt innstikk i heftene med informasjon om dette. Det skjedde etter at jeg kjøpte heftet, så for meg er dette nytt. Nå har jeg jo tatt postene, så ingen krise, men kanskje kjedelig for de som har planlagt tur til f.eks fine Bleiksjøflaka. Verst er det for de som ikke får med seg informasjonen og virrer rundt og leter. Vi får håpe det går bra!

Hilsen Nina
God tur!


   
Kristin Bøe likte dette innlegget
SvarSitér
 Geir
(@geir)
Kjentmann
Innmeldt: 4 år siden
Innlegg: 3
 

Sånt kan jo dessverre skje, men stusser litt på hvilke poster det gjelder. Med unntak av Bleiksjøflaka ligger jo de tre andre helt inntil velbrukte turstier og -veier, merkelig...


   
Kristin Bøe likte dette innlegget
SvarSitér
Hans Löwe Larsen
(@lowe)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 87
 

Snodig opplegg, men noen ganger går tydeligvis ikke alt som planlagt. Slik er det bare. Men helt ut av det blå..og uten bakgrunnsinformasjon..det er litt dårlig.

Det må jo bli et ekstra merke for de som har tatt 54 poster i denne boka. Gullmerket med ekeløv eller laubærkrans? 

Det blir noe å vise fram på neste kjentmannstoppmøte. Jeg må jo bare bøye meg i hatten for en slik staffasje!


   
Morten Møst, Kristin Bøe og Nina Didriksen likte dette innlegget.
SvarSitér
(@kristin)
Kjentmann
Innmeldt: 4 år siden
Innlegg: 43

   
Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
 

Det er det de sendte ut. 

Hilsen Nina
God tur!


   
Kristin Bøe likte dette innlegget
SvarSitér
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 20 år siden
Innlegg: 201
 

De har vel ikke muligheten til å sende mail til alle. Det er vel mange som har kjøpt boka og ikke er registrert noen steder.

Uansett årsak til utskiftingen er det underlig at det gis så kort varsel. Og at erstatningspostene ikke er lagt slik at man kan ta den "nye" i stedet for den "gamle" på samme tur.

Får håpe at de opprinnelige ikke blir fjernet med en gang slik at de som ikke har fått meldingen får en mulighet når de kommer på posten.  Særlig siden de nye ligger så langt unna de opprinnelige.

Hilsen Ingunn 


   
Kristin Bøe, Nina Didriksen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
(@torsteino)
Kjentmann
Innmeldt: 5 år siden
Innlegg: 6
 

Det ligger nå en "forklaring" under Aktuelt på skiforeningen.no

Dette innlegget ble endret for 3 år siden 2 ganger av TorsteinO

   
SvarSitér
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 288
 

Artikkelen på Skiforeningens nettsider kan du lese her.

Hilsen Nina
God tur!


   
SvarSitér
(@lipa)
Kjentmann
Innmeldt: 12 år siden
Innlegg: 39
 

Full forståelse for at det kan skje en glipp,  men synes fortsatt infoen kom for sent, evt mangler forklaringen på hvorfor de går ut så seint med info. 

Heldigvis er de 4 blant de jeg har tatt, så det er vel bare å tenke at det er fint med 4 bonus-poster i stedet for å irritere seg. 


   
Hans Löwe Larsen, Kristin Bøe, janolester og 2 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
(@beatyschka)
Kjentmann
Innmeldt: 24 år siden
Innlegg: 83
 

@kristin

Tusen takk

Beate


   
Kristin Bøe likte dette innlegget
SvarSitér
Del dette