Kartene ser nesten ut som de kartene Lars Monsen får utdelt i "Monsen på villspor". Og postregisteringssiden ser enten ut til å mangle helt - eller så er det svært knotete å registrere på gps-koordinatsiden. Hei, de kartene han får ser da lesbare ut - det er mer enn hva som kan sies om kartutsnittene i boken, selv med lupe klarer jeg ikke å lese de navnene som ikke er uthevet. Og lupe går jeg vanligvis ikke med på tur. Ingunn Har nylig meldt meg inn i dette forumet, men har jaktet KMP-er siden 1992. Ved første lesing av ny bok ble jeg litt skeptisk. Men kun når det gjelder kartutsnittene. Synd man ikke bruker de kartene som faktisk anbefales innledningsvis i "boka". Har tatt en rask titt på Østmarka, og svært greie poster med rimelig avstand fra mulige utgangspunkter. Teksten for de enkelte postene er langt bedre enn tidligere. Men på ett punkt ble jeg skuffet. Hvis postene blir ute kun i 2 år, må jeg sannsynligvis innse at det ikke blir "full" bok for første gang siden 1992. Forstår ikke at det kan finnes en begrunnelse for å ta de inn etter 2 år. @skogtroll Kompasset har jo lupe. Det er til god hjelp. Lykke til! @hansf Enig, postene bør stå ute i tre år.