Jeg var omsider på denne sist lørdag morgen, gikk blåstien sørøst for Vesle Sandungen til jeg var nord for Rolighaugen og bushet derfra. Ingen walk in the park … Posten, biter av trig og vindfallet fant jeg, men ikke den lekre L-steinen. Er det noen her som har posisjonen til den? Pål @paalv Vi var der dagen før deg - og lette også rundt etter L-steinen uten hell. Ser nå at du har lagt ut posisjons-forslag tidligere i denne tråden, men regner med at du ikke fant den på den posisjonen? Ellers var dette en klatre-post rett opp lia på restene av en gammel driftsvei som tidligere beskrevet i denne tråden. Vi måtte jobbe, med sauene stoisk betraktende disse to rare menneskene som helt tydelig hadde et mål...men hadde de mening..?? Bare sauen kan undres slik. Definitivt en gøy post - vi liker å slite! @paalv Vi var på kjentmannsposten sist søndag, og fant da også den knehøyde-store, fine grensesteinen. Den er drøye 100 meter nordvest for kjentmannsposten, rett før det heller brattere ned mot nordvest fra Rolighaugen. Vi logget følgende GPS-koordinater (UTS) for grensesteinen: 32V 588489 6663062. Se vedlagte kartutsnitt fra Sporet (blå prikk for grensesteinen) - og fra gratiskartet mapant.no der grensesteinens lokasjon er merket med rød, håndtegnet sirkel. Vår rute til kjentmannsposten fra enden av Knappaveien er merket med rød strek på mapant-kartet. Relativt snill og sval, skyggefull rute denne varme søndagen.