Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 20-35 Brennberget 441

Side 2 / 2

Ingunn Sætervadet
(@skogtroll)
Imponerende aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 17 år siden

@beatyschka

Hei

Brodder kan varmt anbefales, da sikrer du deg - nesten - mot slike fall som kan ende stygt. 

Ingunn

SvarSitér
Beate Heilemann
(@beatyschka)
Svært aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 21 år siden

Å jo da. Jeg hadde broddestøvlene i ryggsekken, men så var det toget 16:27, som jeg kanskje kunne rekke hvis jeg bare stod på. Da jeg lå og krabbet på alle fire tutet toget sånn ekkelt og forsvant.  

Dette innlegget ble endret for 1 måned siden 2 times av Beate Heilemann

SvarSitér
Beate Heilemann
(@beatyschka)
Svært aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 21 år siden

Å jo da. Jeg hadde broddestøvlene i ryggsekken, men så var det toget 16:27, som jeg kanskje kunne rekke hvis jeg bare stod på. Da jeg lå og krabbet på alle fire tutet toget sånn ekkelt og forsvant.  

Kristin likte dette
SvarSitér
Carina Nilstun
(@carina-nilstun)
Nytt medlem Kjentmann
Innmeldt: 2 uker siden

Hei, 

Jeg er helt ny i kjentmannslivet, og syns det er veldig gøy! Fantastisk opplegg rett og slett.

I går tok jeg post 35, som min femte post i boka, med min turvenninne Lena. Vi gikk fra Snippen via Sinober. Strekningen Sinober-Brennberget har ikke så godt merket, så vi tok nok noen rare buer her og der, og det var stedvis mye råtten snø. På det verste sank vi ned til skrittet. Tilbake gikk vi via Sørskogen til Sinober, det var et bedre veivalg.

I boka står det aldri forslag til startsted. Det er muligens meningen at man som kjentmann skal legge opp alt dette selv?

Morten Møst og Kristin likte dette.
SvarSitér
Side 2 / 2
Del dette