@andrsa Da er det fint om du går til det aktuelle innlegget og klikker på den vesle "neven" ned til venstre under innlegget. Den vil da forandre seg til "tommel opp". Eg sykla til Post 35 og 36 i dag. Post 35: Bør vere mogleg å sykle nesten heile vegen til posten. Eg fugte råda i boka og sykla flott veg til der skiløypa krysser Bovollvegen. For dei som ikkje skal på rundtur, slik eg var, eller har elsykkel vil eg definitivt tilrå å sykle opp så langt ein er komfortabel med på skogsbilvegen som ender like sør for toppen. Post 34: Bekrefter ganske grov grus på vegen. Det er eit skilt i vegen som varslar om vegarbeid, viss ein kjem frå Harestua-sida. Jeg (vi) er gamle markatravere hvor vi har brukt både føttene, ski og sykkel. Sykkel for å komme oss langt inn i marka som utgangspunkt for videre fottur til turens mål. Vi observerer at syklene er litt tatt i bruk på stiene også, ikke uvanlig med resultat gjørmete eller "sporete" stier etter regnvær eller i sumpete områder. Man skal være ganske avansert på sykkel for at dette skal gå rimelig greitt. Med dagens "avanserte" sykler kan man forstå at også sykling på stier (og noen ganger i selve marka) blir fristende. Vi kunne godt tenkt oss at dette blir forbudt eller og på annen måte regulert, men har ingen tro på at det vil skje. Hvorfor har man det så forbannet travelt, eller er det andre årsaker til at man sykler, også der hvor stiene i utgangspunkt klart er tenkt som middel til å komme seg fram til fots? @hansf Nei, hvorfor har man sånt hastverk i Marka? Her er det nok av muligheter til å koble av.