Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 22-35 Jegersly

2 Innlegg
2 Deltakere
8 Liker
261 Visninger
(@karlgeorg)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden
Innlegg: 140
Trådstarter  

Posten ble tatt fra Ammerud skole. Fin joggetur mens en av ungene mine var på korpsøvelse der. Turen ble på 10-11 km. Brukte litt tid på å finne posten, da jeg ikke hadde med meg boka med beskrivelse av hvilket tre posten henger på. Jeg fant den til slutt. Når du står ved ruinen og ser nordover, er posten 5-10 meter til høyre for deg. Jeg la inn rundtur rundt Aurevann slik at jeg fikk forskjellige stier til og fra Ammerud.

Karl Georg


   
Kristin Bøe, Liv Paltiel og Nina Didriksen likte dette innlegget.
Sitér
(@erikhaugros)
Kjentmann
Innmeldt: 14 år siden
Innlegg: 70
 

Hyggelig gjensyn med Jegersly. Forrige gang var 25.11.2002 iflg notater. Var først innom på Grorud senter og kjøpte siste Turkart Lillomarka, gitt ut i 2021. Egentlig ikke behov for papirkart når en har gode apper, Ut  og Skiforeningen. Likevel står det mye ellers på turkartet så det er absolutt brukerverdig! Målestokk 1:22 500. Greit å gå på vestsiden av Aurevann. Ruinen var den samme gamle. Men hvorfor tror mange at det er bare å kaste søpla si der? Heldigvis har jeg noe plass i sekken slik at det mest generende fikk returplass.


   
Liv Paltiel, Kristin Bøe, Nina Didriksen og 2 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
Del dette