Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 22-47 Næss-bo

13 Innlegg
12 Deltakere
55 Reactions
2,395 Visninger
Nina Didriksen
(@ninad)
Kjentmann
Innmeldt: 26 år siden

Postet av: @hansf

(mulig unnskyldning: jeg driver med tur-orientering i sommersesongen).

Hehe, en god unnskyldning, det. Jeg tror det er mange som går både turo og kp. Jeg pleier å gå Stifinner’n og Ringerike, og gjør meg ferdig før nytt hefte kommer i partallsårene 🙂 Nå er årets turosesong i gang i skogen!

God tur! Hilsen Nina

Morten Møst likte dette innlegget
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Prominent Member Administrator
Innmeldt: 5 år siden

IMG 0595

Til denne posten valgte mitt team sjøveien, ved hjelp av en kano vi leide  på Vangen. Ble imponert over Vangen og ikke minst Aurora som jobbet der og har stålgrep på dette med kanoer og utstyr. Dagsleie for en kano inkludert flytevest er 300 kroner, det vil jeg si er mye moro for penga. Dog sparte vi vel hverken tid eller svette ved å gjøre det på denne måten. Padleturen tok en liten halvtime, og det er en kjekk liten mudderstrand å "beache" på ved ankomst Næs-bo. En rapport.

Atle Berntsen, Nina Didriksen, Hans Löwe Larsen og 1 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

@store-bernhard 

Etter å ha besøkt N. Krokvann gikk turen hit i går. Mens det var ganske mange mennesker ved Røyrivann møtte jeg kun tre stykker på veien dit. 

2 var ett par - ute i samme ærend som meg, men i motsatt rekkefølge. Over lille Tonekollen og ned igjen gikk det. Flott terreng, litt blåbær under veis ble det også. Ved Tonevnn tok jeg blåstien mot Vangen til jeg kom opp de første bakkene, men ikke forbi det som kan se ut som en "bergvegg". På flata da du kommer opp fra vannet og ett stykke inn, går det en "nytråkket" sti med retning rett ned mot Mosjøen. Denne fulgte jeg og litt før vi kom til vannet svingte den litt mot høyre og dermed var jeg på odden. Samme vei tilbake. 

Ingunn 

Hans Löwe Larsen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Side 3 / 3
Del dette