Skal vi tro at det kommer en repetisjonspost på Mjærskogkollen, siden denne nå har fått et nytt utsiktstårn? Det er bare (ønske)tenking fra min side. Jeg har ikke vært der siden forrige gang det var post der, og det er jo en stund siden (1996 og 2006). Ellers har jeg gode grunner til å tro at det kommer en post innunder Kolsås og en i nærheten av Svartvann nord i Vestmarka. God tur! Hilsen Nina Ja, Mjærskogkollen er nok ikke tatt helt ut av luften, det. En fin tur, til et nå mye brukt område. Vi har måttet jobbe litt med cachen vår på "Mjærskævven", da tårnet har økt trafikken med en del hundre prosent og medfører økt slitasje på området. Det som var et fint skjulested er nå svært eksponert. Fineste turen nå er inn fra Gaupstein, for dem som liker sti. Det er jo en bred traktorvei helt opp etter byggingen av tårnet. Jeg tør definitivt ikke vedde mot ditt stalltips! Da jeg besøkte Mjærsk.posten i 2006, skrev jeg til et bilde at det var en p-lomme med plass til tre til fem biler. Der har det kanskje også skjedd noe, når de lokker folk dit med et tårn? God tur! Hilsen Nina Nei, den "lomma" ved grensen er ikke blitt større. Det er opp derfra traktorveien går. Det er meningen at vi skal bruke utfartsparkeringen ved golfbanen som tar oss på fine stier og veier forbi Bråtan (som er skiforeningen sin stue - åpen (nesten) hver søndag) og videre opp lia til toppen. @lowe i hvert fall søndager mellom 15.8. og 15.6., ifølge oppslag på stedet. Gikk forbi på posttur høsten 2022. God tur! Hilsen Nina