Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 26-07 Mobråtan

2 Innlegg
2 Deltakere
0 Reactions
58 Visninger
(@klohne)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden
Innlegg: 32
Trådstarter   [#598]

En fin, liten tur fra Semsvann til dette minnerike stedet.

På veien ble det litt Turorientering også, det er lagt ut en fin, liten runde til ære for 60-årsjubileet, som selvsagt ble åpnet på 60årsdagen!

Ikke vanskelig å finne fram hit, jeg kombinerte turen med en tur rundt Semsvann, hvor bygging av ny bro over fossen er i full gang.  Det blir nok fint!

IMG 0031

Dette emnet ble endret for 1 uke siden 3 ganger av Kari Lohne

   
Sitér
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden
Innlegg: 261
 

Start på utfartsparkeringen (i flere etasjer) ved Sem og ned mot Semsvannet og langs dette på østsiden til Tveiter gård. Den midlertidige broen er helt fin å gå på. En dugnadsgjeng fra DNT var i full aktivitet med ny bro.

Herfra er det merket en grei blåsti opp til Mobråtan. Siden vi ønsket en litt lengere tur fortsatte vi til Gupu (p.t. stengt for servering) før en tok en annen blåsti tilbake.

Ingunn



   
SvarSitér
Del dette