Padlepost! Vi gikk i land og klippet posten fra sjøsiden. Herlig innslag på en tredagers kanotur gjennom Nordmarka, en fantastisk tur, spekket med opplevelser. Faktisk var det bare én av de seks i følget som ikke tok posten. Det passet bra å gå i land også på grunn av værvarselet. En heftig byge var på vei, og den kom som meldt, med regn, vind og torden. Etterpå kunne vi padle videre i solskinn, før vi inntok lunsjen ved danse-/rasteplassen sør i Sandungen. God tur! Hilsen Nina


