I går var jeg på den korteste turen jeg har hatt til en kjentmannspost noen gang tror jeg. En behagelig liten spasertur hjemmefra. Da granen på den andre siden av veien ble felt, stod jeg og så på. Etterhvert har jeg oppdaget ganske mange merkede potensielle Londongraner - både noen som aldri kommer til London og noen som ser veldig lovende ut. Synnøve Ukjent som jeg er på disse kanter, ble det en ganske lang vei å orientere fra Veitvedt T-bane stasjon og opp til p-plassen i enden av bakken.(det må være denne p¨plassen som er merket i boka Nina). Men det gikk greit. Tok den "idiotsikre" veien som det står i boken. Så ikke grusveien på venstre side da jeg kom opp til toalettbygget, men den som gikk mot høyre og videre innover. Da dette var avklart var det bare en fin spaservei inn til rastebordet og posten. Her var far med 2 smårollinger på sykkel - og bærtur. Litt kortere retur ned til "bussveien". Det ble en fin orienteringstur i en del av byen jeg ikke kjenner før banen hjem. Ingunn Denne posten kommer nok ikke øverst i minneboka, men greit med en post jeg kunne sykle hjemmefra ( selv om "Groruddalen på tvers" ikke er favorittdistansen.... Og "som vanlig" var postskiltet gjemt : Posten ligger altså ca. 20 m syd for benken ( se bildet) og på samme side av veien . Varmt og fint i sensommerværet 🙂 Torgeir