Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 22-26 Døypefonten

12 Innlegg
8 Deltakere
33 Reactions
2,576 Visninger
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

Hei, kanskje det er flere enn meg som mangler denne posten. Tiden løper snart fra oss og jeg har for sikkerhetsskyld sjekket med Jevnaker almening om veien blir åpen i helgen. Veien åpnes i dag og skal være åpen i helgen. Og så melder YR sol, god anledning til å få tatt posten.

Ingunn

Nina Didriksen, Hans Löwe Larsen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
(@skogtroll)
Kjentmann
Innmeldt: 22 år siden

I dag klarte jeg å innkassere denne posten. Kjørte opp Svenådalen og videre ned til Spålen/oppkjøring til Finstad. Det er tydelig at veien fra Tverrsjøstallen og nedover ikke er ferdig istandsatt, men gikk greit å kjøre med litt forsiktighet.  Skal du denne veien etter helgen kan det være lurt å sjekke om den er åpen. 

Starten opp til Finstad kan føles tung etter bilturen, men greit går det. Tok blåstien mot Roenseter. Der denne går skarpt mot venstre rett nedenfor myra, fortsetter den umerkede rett frem.  Flott sti og fint terreng. Vi skal lenger nedover igjen enn hva jeg hadde sett for meg, men bekken fra vannet (ligger noen stokker å gå over på for de som vil fortsette videre) ligger posten rett til høyre for stien. Da  jeg nærmet meg posten sto det allerede en postjeger der - hun stemplet sin 50. post i sin 1. kjentmannshåndbok. Hadde trodd jeg skulle møte flere i retning mot/fra postene nå som det er innspurtren, men det er forbausende få.

Ingunn

Nina Didriksen, Hans Löwe Larsen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Side 3 / 3
Del dette