@vahansen for en del år siden var det en kjempediskusjon om bruk av GPS og koordinater i vårt lille miljø. Jeg brukte og bruker sjelden GPS, men noterte koordinatene til postene når jeg likevel var der, og la dem ut i forumet fordi en del folk her inne ønsket det. Det gikk så langt at arrangøren sendte meg brev med spørsmål om å slutte med det (!). God tur! Hilsen Nina Enig med Bente Krog i at stien er 50-60 meter fra bålplassen, ikke 100 som det står i heftet. Posten er som nevnt på baksiden av et tre, der skogen går fra lave løvtrær til høye grantrær. Gjøken gol rett over hodet på meg (eller som det sto i leseboken: gauken gol i lia. Jeg ante ikke hva en gauk var). (Trykk på bildet, så blir det større/klarere.) Nydelig utsikt i dag! God tur! Hilsen Nina Fant denne posten i dag med hyggelig følge. Vi tok en pause for å nyte utsikten ved bålplassen. Jeg har mange årganger med bilder av utsikten derfra. Det er et av mine favorittsteder i marka. Vi busket fra bålplassen mot posten og fordelen med det var at da kom vi til forsiden av postoppslaget. Helt enig i at det er en merkelig plassering. Vi fortsatte til noen o-poster i nærheten og deretter til Fagervann. Gradestokken under bryggen viste 18 grader, men vi nøyde oss med fotbad. Fin dag i marka.
Så det har skjedd noe nå som koordinatene faktisk står oppgitt i heftet …