Tok en litt annerledes vri her, for å få en fin joggetur som var passe lang og for å få nye joggesteder på Strava etter jobb i dag. Jeg parkerte sykkelen der blåstien til Helvete krysser grusveien opp fra Skjærsjøen. Derfra jogget jeg mot Bjørnholt og deretter inn blindveien til posten. Når veien stopper, er det bare å fortsette over noen myrer og svakt nedover skaret. Posten står på høyre side rett før det blir bratt nedover. En nydelig og oppfinnsom post fra de som har laget heftet! En venn av meg tok posten i helgen. Han kom nordfra under ett postraid hvor han tok 9 poster. Han dro sykkelen opp skaret fra nordsiden, og det gikk helt fint, sa han. Deretter fortsatte jeg til Helvete og sykkelen, og syklet deretter til post 33. Karl Georg Jeg parkerte sykkelen der blåstien til Helvete krysser grusveien opp fra Skjærsjøen. Derfra jogget jeg mot Bjørnholt og deretter inn blindveien til posten. Når veien stopper, er det bare å fortsette over noen myrer og svakt nedover skaret. Den blindveien heter Tiurleikveien. Det er en veldig fin skiløype om vinteren. Ang. veien i nord (Gørja-Fortjern), jeg har lest at den er veldig gjørmete noen steder på pga hogstmaskiner. Kom du eller sykkelkompisen din i kontakt med dette? Hilsen Nina Hei Nina. Kompisen min syklet den veien på nordsiden, men han nevnte ingen problemer med den. Og i og med at han klarte å ta så mange poster på kort tid, antar jeg at om han hadde noen hindringer på den veien, var de ikke store.
God tur!