Besøkt i går, 16.3.24, dagen da en skikkelig snestorm inntok Østlandet. Gardermoen stengte, trær veltet og kjøreforholdene var vanskelige. Jeg hadde egentlig tenkt meg oppom posten ved Krutthuset også, men der sperret et tre Gamle Maridalsvei. Se bilde. Parkerte på Korsvoll og hadde en fin tur på beina tross kraftig snefall. Blir skiføre her igjen i løpet av dagen! Svenskemuren husker jeg godt fra en av mine aller første geocacheturer for mange mange år siden. Alltid et interessant skue. Takk for turen! Svenskemuren husker jeg godt fra en av mine aller første geocacheturer for mange mange år siden. Alltid et interessant skue. Det gjør jeg også! Geocaching har noen lærerike sider 🙂 Har gått der noen ganger i årene etterpå, det har vært turoposter i området. God tur! Hilsen Nina @ninad En smertefull vandring 1.6.2024. Parkerte rett ved Korsvoll skole og trasket grusstien innover i varmen - kikket lengselsfult opp der blåstien går og tenkte "at på tilbakeveien skal jeg gå i skogen og få skygge." Rett etter grusveikrysset oppdaget jeg at jeg måtte inn i skiløypa og valgte blåstien i stedefor (så vått ut i myra). Der lå det maurtue på maurtue og det var mange lokale postjegere ute - de hadde nok gått på stien før meg for her var maurene angrepslysten : hoppet opp på skoene og lette seg frem til bar hud på ankler og legger og så BET de fra seg.. riktig så vondt gjorde det. Men posten var lett å finne og ble tatt. Det ble grusveien på returen for jeg tok ikke sjansen på flere maurtuer på vei tilbake til bilen.