Hei Start fra P-plassen på Solli og blåstien oppover bakken mot gården og videre ned til Asdøltjernet. Herfra fulgte vi østsiden av vannet, nordover. Her er det flere flotte raste - og badeplasser. Videre opp til vi kom til nordenden av vannet og tok veien østover til vi sto i nordenden av juvet. Herfra skiltet og grei blåsti til posten. Jeg har vært på setra en gang - for mange år siden, etter å ha gått juvet opp og om setra tilbake til p-plassen. Det var for mye vann i juvet til å gå der nå. Retur opp til tjernet og vestsiden ned og opp til blåstien vi kom på. Ingunn Det hørtes ut som en fin tur til fots! Vil nevne at denne også er fin å sykle til, på en vakker, grønn kjerrevei. Vi kom fra Lienmyra-posten. Fra Engersetra er det to x høyre og 1x venstre ved bommen 🙂 God tur! Hilsen Nina Her er en tekst som stort sett ble skrevet for 25 år siden, den gangen det bare ble kalt Aschenbergseter uten K, men med et litt nyere bilde. Her har det vært kjentmannspost før, noe kjentmannsboka ser ut til å ha glemt. Blir artig å se om beskrivelsen fortsatt er dekkende - noen som vet? @store-bernhard jeg synes din beskrivelse passer greit nok, men jeg synes vangen var vakker en grønn junidag. God tur! Hilsen Nina