Start fra parkeringen på Vestmarksetra og blåsti opp til Persbonn over Furuholmen. Fulgt blåstien forbi husene på Persbonn, den stien som omtales var litt usynlig i starten. (blir kanskje bedre når flere har vært på postjakt). Det er ett blåmerke på ett tre ved blåstien - vis a vis starter "vår sti. Stien blir etter hvert ganske fin. Jeg gikk imidlertid av stien litt for tidlig og fikk erfare terrenget. Mye bushing og letting. Her lønner det seg nok å følge stien lengst mulig. Jeg synes det kan være vanskelig å vurdere hvor langt du har godt på stien før jeg tok av, derav feilen. (skulle gjerne hatt en praktisk kurs i bruk av GPS). Når du står på posten ser du ett lite tjern i myra rett nedenfor posten. Området gir helt klart en følelse av "villmark", store steiner og stigninger. Ned igjen klarte jeg ikke å finne stien jeg hadde gått inn på, mulig den ikke går så langt inn som på kartet. Havnet nede ved Korselva og krysset til sist denne og tok meg opp på veien. Ingunn Da vi var der, tok vi av mot høyre med en gang vi kom inn i skogholtet bak (nordvest for) Persbonn-tunet. Stien var litt usynlig i starten. Vi lurte litt på om posten står ørlite feil, men kan ikke fastslå det. Den står på en liten kolle. Mye mygg da vi var der. Kombinerte denne med overnatting på Svartvannskoia og tok 10 Lienmyra og 8 Askenbergsetra dagen etter. Fint på sykkel, særlig inn til sistnevnte. God tur! Hilsen Nina