Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 04-22 Bjørnehiet

8 Innlegg
7 Deltakere
17 Reactions
1,848 Visninger
Ingeborg Roald
(@ingeborgpersonligcoach-no)
Kjentmann
Innmeldt: 7 år siden

@ninad Hei Nina, ja jeg mener UT.no,  kan være det er som du sier, men.. det var i så tilfelle et meget langt hopp.  Skal sjekke hvis/når jeg er på de kanter neste gang.

Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Noble Member Administrator
Innmeldt: 6 år siden

Skal hilse fra det sagnomsuste bjørnehiet på Hagahogget. Bamsen var på plass. Fint der, men det er enda finere på toppen. En liten rapport.

IMG 7607
IMG 7632

Hans Löwe Larsen likte dette innlegget
SvarSitér
(@pjacklam)
Kjentmann
Innmeldt: 11 måneder siden

Postet av: @ingeborgpersonligcoach-no

(…)
PS. I appen til DNT ligger Bjørnehiet rett syd for Bergåsen, rett ved stidelet.  Et annet Bjørnehi det da?   Var for sliten til å orke å sjekke hva det var. 

Det er riktig at Bjørnehiet var feilplassert på nettsiden og i appen. Det er rettet nå. Jeg kontaktet DNT Oslo og Omegn, som er ansvarlig for dette området, og gav dem riktige koordinater. I gjesteboken til Bjørnehiet, kan man se at flere har lett etter Bjørnehiet uten å finne noe. Det er ikke så rart, når koordinatene er 430 meter feil.

Den lille sti-stubben som går ned til Bjørnehiet er ikke merket av på kartet, så jeg sendte både sporlogg og bilder av stien og Bjørnehiet til Kartverket via rettikartet.no. Så i beste fall dukker stien opp på kartet.

Dette innlegget ble endret for 11 måneder siden av pjacklam

Nina Didriksen, Kari Lohne, Hans Löwe Larsen og 1 andre kjentmenn likte dette innlegget
SvarSitér
Side 2 / 2
Del dette