Det er kanskje noen av oss kjentmenn som vet/husker mer??? I farten kommer jeg på at det er en distansemerkeboks på Daltjuvmana, rett ved skiløypa, og en ved Skytten (bildet), den så jeg i går. Men det er garantert flere. God tur! Hilsen Nina Fin joggetur til denne posten. Tur på ca 7 km tur/retur. Karl Georg @ninad Gjorde litt søk på nettet, og sannelig: Distansemerket på ski er fortsatt i drift, men sterkt forandret hvor måling av tilbakelagt distanse er satt i system, mens de gamle "kassene" er ute av soga. Jeg var på posten ved søndre Elvåga i dag, på skiltstaken ved Skytten står det fortsatt både en kasse og jammen inneholdt ikke kassen ett stempel også. Med stempelpute, altså helt intakt. Ingunn I dag ble det en fin dobbel, 20-08 Øyervannsdammen og 22-08 Haslumseter Kapell, med utgangspunkt Burud P. Deilig turvær med 20 grader og sol som stakk frem mellom mørke skyer. Rakk fint turen før kveldens tunge regn kom. Fine blåstier oppover lia fra Øyervann. Møtte ikke en levende sjel denne julimandagen. Vakkert i skogen! Takk for flott tur!