Wow, har ikke fått med meg dette før I DAG! Sommeren ble plutselig enda mer spennende! P.S.! En ting til ... i helgen hadde jeg ikke med kulepenn, men tok derfor bilder av kodeordet til hver post, for å føre inn senere. Mulig det skyldes overoppheting av huet på en varm dag, men på post 18 - Skogshusvære på Stubdalskampen - har jeg rett og slett tatt bilde av treet UNDER selve posttavla. "Godt jobba!" Har heldigvis stempelet i boka, men mangler altså selve bokstavkoden. Ikke at det er så farlig, gull blir det uansett, men nerden i meg (eventuelt ADHD-en i meg) vil gjerne ha koden i boka også, ellers rakner jo universet. OPPDATERING: Da har jeg fått koden, tusen takk.
Har hatt en nydelig helg på Krokskogen, med overnatting på Løvlia og post 16, 17 og 18. Har fortsatt tolv poster igjen i boka, så ble et sekund nervøs for at alle skulle forsvinne i slutten av mai. Men skjønner nå at postene blir liggende ute til 31. august, men at vi i tillegg får enda flere poster å kose oss med i sommer.
Ellers veldig enig med Hans, sen vår er egentlig et langt bedre tidspunkt for lansering av ny bok enn sensommer!
Så, hvis noen har lyst til å sende den til meg, sier jeg tusen takk. (SMS 40068129 eller david.aleskjar@gmail.com)