Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences

Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

Post 22-14 Bjønnestein på Moliksåsen

29 Innlegg
16 Deltakere
49 Reactions
4,785 Visninger
(@morten-manner)
Kjentmann
Innmeldt: 3 år siden

@vigdis Mandag 13.2. var jeg på leting etter posten rundt omkring på kollen. Mange hadde lett før meg, etter ski- og fotsporene å dømme. Jeg fant en stein som godt kunne være den på bildet i boken, men hadde ikke hjerte til å fjerne den halvmeteren sne som lå på toppen. Likevel var ingen posttavle å se på trærne omkring. Leting både ovenfor og nedenfor på kollen en times tid ga heller ingen resultater, så jeg ga opp. Vel hjemme igjen leste jeg beretningene om at andre har lidd samme skjebne her. Kan tavlen ha blåst eller falt ned?

Nina Didriksen likte dette innlegget
SvarSitér
(@gunnark)
Kjentmann
Innmeldt: 27 år siden

Hei

Siden flere har hatt bomtur hit i vinter, kan det hende posten har blitt fjernet av en eller annen grunn. Det har dessverre skjedd noen få ganger  tidligere år.

SvarSitér
(@ola)
Kjentmann
Innmeldt: 8 år siden

Det sitter igjen en torxskrue i bjørka nærmest steinen, så noen har nok fjernet posten. Noen har forsøkt grave litt i snøen under i håp om at den lå der.

Nina Didriksen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Morten Møst
(@store-bernhard)
Prominent Member Administrator
Innmeldt: 5 år siden

Sånt skjer dessverre. Må lure på hvorfor en eller annen åpenbart har fjernet posten, så langt inne i Marka. Forslag, noen?

SvarSitér
(@gunnark)
Kjentmann
Innmeldt: 27 år siden

@store-bernhard Tja, det er noen som ikke liker mye trafikk i deler av marka. Her er det jo ikke mange hytter, så det er kanskje av hensyn til dyrelivet. Eller muligens noen som har lyst på postskiltet som souvenir?

Nina Didriksen og Morten Møst likte dette innlegget.
SvarSitér
Side 3 / 6
Del dette