Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Post 18-44 Oslo Skiklubs Hytte  

RSS

Hans Löwe Larsen
(@lowe)
Aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 19 år siden
9. september 2018 11:21  

Siste post på "trekanten" i Østmarka. En ekte "walk-in"-post, 30 meter fra veien fra Gullsmeden og tilbake til Rustadsaga.

Ikke den meste krevende av postene, men fortjener et lite innlegg i forumet den også.

Også her er det Ola Dilt-post, så valgfritt om man vil ta tråkket til høyre eller venstre for den lille kollen - og i ren galskap ta det andre tråkket tilbake igjen...

Postoppslaget er ikke i orden, plexiglasset er ikke festet. Så være forsiktig nå tanga tas vekk for klipping, det er den som klemmer hele installasjonen på plass. Sender melding til Skiforeningen i dag. Her trengs noen skruer.

Morten Møst likte dette
SvarSitér
Karl Georg Øhrn
(@karlgeorg)
Aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 16 år siden
2. oktober 2018 10:08  

Tredje post på rundtur-joggeturen Ulsrud t-bane - 42 - 43 - 44 - 45 - Bogerud t-bane. Jeg rotet litt for å finne posten, utrolig nok. Årsaken var at jeg ikke hadde lest godt nok, og trodde jeg skulle finne hoppbakken. Dermed gikk jeg feil sted og letet i fem minutter før det demret for meg at det var ruinen av hytta rett ved grusveien som var målet.

Karl Georg

SvarSitér
Ingunn Sætervadet
(@skogtroll)
Svært aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 15 år siden
4. november 2018 21:59  

Dette ble dagens siste post. Utfordringen her kan nok være å finne riktig "tråkk" fra veien, det er mange stier og tråkk på kryss og tvers - i allfall for en ukjent som meg. Siden jeg fortsatt hadde følge av en som var kjent i området gikk det veldig bra. Solen begynte å titte forsiktig frem som en fin avslutning på turen.

Jeg er litt imponert over hvordan det er tilrettelagt med benker og rasteplasser på den runden jeg tok. Slikt finner vi ikke på mine kanter. Det bidrar sikkert godt til bruken av marka på disse kanter, her er det noe for alle de ulike gruppene.

Ingunn

Morten Møst likte dette
SvarSitér
Del dette

Working

Please Logg inn or Register