Dagen begynte med skitur på Lygna, og endte med sykkeltur i Østmarka. Fin tid vi er inne i, alt tatt i betraktning. Årets første sykkelcache med sønnen på 8. T/R Østmarksetra. De to nabopostene tok vi for noen uker siden. Masse folk ute i godværet. Helt bart her nå. Som alltid er det gøy med gamle hoppbakker. Her så vi tydelig både boltene og steinrøysa som har vært kulen på unnarennet. Prøvde å se for oss akkurat hvor hoppkanten og landingen må ha vært. Takk for turen! Dette ble vår gullpost, som vi klippet i fint vær i dag etter å ha gått fra Rustadsaga. Dermed er jeg og fr. Vesle-Bernhard på budsjettet, som er 40 funn før det kommer ny bok. Det har vært mye fint å oppleve, ikke minst de siste månedene da det også har vært en egen stemning i Marka på grunn av koronasituasjonen. Jeg oppdaget etter hvert at jeg hadde vært her for fem år siden, på en geocache som henger syv meter fra Kjentmannsposten. Etterpå fortsatte vi opp lia og fant et fint utsiktspunkt mot vest, med sitteplass og vedstabel. Hjortelusfluene fant også oss. På Sarabråten var det nye folk som hadde slått opp telt inne i grunnmuren, og lot utstyret flyte overalt mens de spiste brunch. Jaja.