For regnværsdager er det fint med slike poster. Nesten drive-in. Det interessante her er broen. Som det er bemerket tidligere er den sliten, men opprinnelig har det tydeligvis vært gjort et grundig arbeide. Det rare er at det ikke er noen spor etter vei videre ute på øya. Så hvorfor legge så mye arbeid i en broforbindelse? @lene Tok denne posten i dag og da var veien ned til Brøholtstranda stengt av veiarbeid. Hyggelig mann kom forbi og sa at parkeringen nederst bare var for besøkende (var også skilt om dette at det var privat vei og parkering kun for besøkende) men at det gikk ann å gå langs vannet fra Engershavn. Jeg prakerte snudde da bilen og dro til Engershavn, trasket avgårde på en sti som gikk i retning posten. Etter mye opp og ned befant jeg meg bare ved utgangspunktet og skjønte at jeg måtte gå veien rundt - myyyye asfalt. Tok sykkelen og det ble 6 km sykling tur/retur. Dette til info 🙂 Etter post 2 Klunken på ski bar det ned til sjøen, og det var som å komme til en annen verden. Tåke og skitur på post 2, sol, sjø og varme på post 1. Klønet litt med å finne riktig vei ned til parkeringen, men så fant jeg et eget info-skilt for oss kjentmannsjegere, det var jo praktisk. Fant lett den fine parkeringen og fikk en fin liten tur til holmen, det den siste snø var i ferd med å smelte i solen. Takk for turen!