68 dager igjen! Da er det annonsert at årets release party blir ved Lommedalsbanen. Dato er 6. september. Nytt i år er at det er forhåndspåmelding: https://www.skiforeningen.no/aktuelt/lansering-kjentmann-2020/ Hilsen Nina (Beklager, forumvert, at jeg skriver under forrige periodes posttema, men jeg fant ikke ut hvordan jeg oppretter en ny hovedkategori.) Hilsen Nina Takk for det, Nina! Det virker fornuftig med forhåndspåmelding, men jeg synes det er veldig rart at man må oppgi fødselsdato for å få meldt seg på. Ja, det er jeg enig i at er litt rart. Har du sett at Reidun sitter klar? Hilsen Nina Jeg sendte Skiforeningen et kremt og foreslo at de begrunner spørsmålet om fødselsdato, men alt jeg fikk tilbake var et robotsvar om at det er ferie der i gården. I påvente av noe bedre har jeg meldt på mitt team med 00/00/00 som fødselsdato. Der er mange permittert pga koronasituasjonen. Hilsen Nina Tror fødselsdato etterspørres fordi noen smittesporingssystemer bruker det. Nå er det også opprettet to alternative utsalgssteder for heftet på søndag, i tillegg til nettbestilling. Dermed er det ikke sikkert vi sees, så jeg vil ønske alle en god dag på slippdagen og på turene deretter! Nina Hilsen Nina @ninad Hvor er de 2 alternative utsalgsstedene på søndag? Fra denne dagen kan du kjøpe den i Skiforeningens nettbutikk, på Skullerudstua (åpningstid søndag 6. september: 11-16) eller i museumsbutikken i Skimuseet i Holmenkollen (åpningstid søndag 6. september: 10-16). @ninad Hvor er de 2 alternative utsalgsstedene på søndag? Det kjellh sa. Hilsen Nina
God tur!
God tur!
God tur!
God tur!
Kjentmannshåndboken slippes for salg fra og med søndag 6. september
God tur!