Jeg kravler og kryper til korset: nå har jeg lett og prøvd meg fram men finner ikke ut hvordan jeg starter på en ny tråd. Vil skrive om nypost 11 - men får ikke til : HJEEELP ! Gå til forumforsiden. Finn overskriften/lenken Postene 2022-2024 Oppe til høyre ser du en blå knapp med hvit skrift: "Nytt innlegg" Du får et nytt vindu, som er "manuskript-arket" ditt. Under "topic title" skriver du Post 22-11 Vannledningen Småvann-Aurevann I det neste store vinduet skriver du ditt innlegg. Legg gjere til et par stikkord under "Stikkord", for eksempel Krokskogen, vannveier Trykk deretter på den blå "Nytt innlegg"-knappen, og jobben er gjort. Jeg kan ellers anbefale vår "Hjelp her" mappe med mye nyttig: https://www.kjentmannsmerket.org/forum/hjelp-her/ @store-bernhard sukk, utrolig at jeg ikke så den der den står å lyser på HØYRE side 😉 - tok en stund men fant den til slutt 🙂 Ps. syntes det er rart ingen har nevnt at det nå ikke blir "overlappingsår" - det kommer jeg til å savne. Spurte arrangøren om hvorfor og fikk ett ullent svar om at grunneierne ikke var så begeistret for at de skulle stå i 3 år. Får vi noe å si så vil jeg stemme for 3 år 😀 Ps. syntes det er rart ingen har nevnt at det nå ikke blir "overlappingsår" - det kommer jeg til å savne. Du kan jo gi folk litt tid til å kommentere. Det er sikkert en del som ikke har anskaffet boka ennå.