Det er ikke opprettet en tråd for de nye postene, så jeg legger det her så lenge. Det var folksomt på lanseringen på Sterkerud i dag, søndag 31. mai. Mange kjente og ukjente fjes, og god sommertemperatur. Vi fikk foredrag av grunneier og speiderleder. Avdukingsrush: Jeg valgte å reise kollektivt hit. Det tok to timer med (søndagsrute på) T-banen og buss 515 til Karlsrud i Nordre Follo. På bussen møtte jeg to erfarne postjegere, og vi fikk en hyggelig prat underveis og gikk sammen inn til møtet. God tur! Hilsen Nina Fin plass for åpningen! Sommertemperatur! Mye folk også. Kanskje lurt å legge starten på forsommeren? Valgte å kjøre inn Sandvoldveien som var korteste veien inn til speiderhytta! Flere parkerte ved ridehallen. Parkerte ved hallen på Siggerud og fikk en fin og varm tur. Mye folk. Hyggelig! Var veldig fornøyd med at jeg satt i bilen igjen da det kom et skikkelig regnskyll. Nå har jeg studert boken nærmere og er glad for at det er mange poster jeg fortsatt orker å gå/sykle til. Og hva skal denne boken kalles da? Gullikskollenboken? Og hva skal denne boken kalles da? Gullikskollenboken? Har vi ikke hatt et Gullikskollenhefte før? Kollen var i hvert fall poststed i 2004-2006-heftet. God tur! Hilsen Nina @ninad Bernhard Herres hjemmeside til tjeneste: https://www.kjentmannsmerket.org/2004/09/2004-2006-gullikskollboka/