Jeg syklet Skillingsvegen opp fra Stryken, fordi jeg også skulle besøke kullmila ved Løndalstjern i gamleheftet. Men den veien har vel også bedre dekke enn Almedalsvegen, så den er lettere å sykle. Og for oss med manuelle sykler tar vi gjerne slik «hjelp». Store Daltjuven er jo alltid en reise verdt, og for oss som har jaktet KM-poster siden 1960-tallet har det blitt noen turer hit, året rundt. Dette er altså en av de mange «bike-in» poster i siste hefte. Som lokker oss langt til skogs. Jeg ligger dårlig an med 2024-26 heftet, og her fikk jeg god mulighet til å kombinere gamle og nye poster. Med overnatting på Katnosdammen og 60 km «på hjul», samt grytidlige geocaching-opplevelser, fikk jeg 3+3 poster på 24 timer. Bildet er tatt ut av kjøkkenvinduet på Katnosdammen kl 05:00 i går morges. Det er en fin leirplass rett i nærheten av posten, så denne har jeg sett meg ut som teltturpost! Måtte dessverre droppe eventet, blant annet pga. blytunge bein etter mange turer - hører at det var en hyggelig affære. All ære til MM for å dra det i gang! God tur! Hilsen Nina
Pål