Det er en del dårlige kartutsnitt i heftet; vedlagt vises anvisergraven inntegnet med blå ring. Letteste ankomst er via svingen i lysløypa opp fra Haugerud. Kollektivt går det også buss fra Haugerud T-bane og rute 69 til Krokstien (Hellerudtoppen); da spares det en del høydemeter. Snodig post- stor betongkloss midt i skogen.... Torgeir Torgeir, jeg liker heller ikke de «oppblåste» kartutsnittene. Gleder meg for øvrig til gjensynet her, en av mange poster i siste hefte som er eller har vært markert med en geocache. @paalv hvis du ikke har tatt cachen og sliter med å finne den, er det bare å ringe 🙂 Måtte lete litt. God tur! Hilsen Nina Uvitende om Torgeirs kartutsnitt i forumet var jeg ca. en halvtime etterpå ved denne posten 😀 som passer utmerket med turorientering på Oppsals kart Lutvann. Siden det var historisk post med Ola Dilt for noen år siden, hadde jeg heldigvis den nøyaktige plasseringen på o-kart med meg og slapp å ergre meg over unøyaktige kart eller turbeskrivelser. Ekstra gøy for denne posten er jo Ola Dilts o-kart fra 1967 som er i årets kartpakke. Der er skytebanen pent inntegnet (og dagens veier mangler). Overraskende for meg at et såpass stort område var gjerdet inn. Hva med å vise det frem her på forumet, Torgeir? Og dessuten et apropos til "naturen henter seg inn igjen"! Som også er et tema på post 31. Skogbrann eller skytebane? Naturen fikser.
Pål